Ülkemizin ev sahipliğinde İstanbul’da düzenlenen FIBA U17 Dünya Kupası’nın ikinci gününde millilerimiz Slovenya’yı 87-66 mağlup ederek C Grubu’nda 2’de 2 yaptı.
Milliler, dün oynanan maçta Yeni Zelanda’yı 2 uzatma sonunda 112-100 mağlup etmişti. U17 Milli Takımımız, gruptaki son maçında yarın 20:15’te Porto Riko’yla karşılaşacak.
U17 Milliler’in maçları tabii platformundan ücretsiz olarak naklen yayınlanıyor.
Türkiye’de Darius Karutasu 21 sayı-14 ribaunt, Ömer Kutluay 26 sayı-10 asist, Arda Öztürk 10 sayı-3 ribaunt, Demir Öztürk 8 sayı-5 ribaunt, Atahan Ağaçdelen 7 sayı-7 ribaunt, Ömer Yusuf Şık 6 sayı-2 ribaunt, Beşir Briant 4 sayı-1 ribaunt, Kartal Şimşek 3 sayı ve Emre Yazıcı 2 sayı yaptı.
Slovenya’da Jakob Siftar 19 sayı-2 asist, Lun Jarc 17 sayı-3 asist ve Aleks Rupnik 9 sayı-4 asist yaptı.
1. Periyot: 21-18
2. Periyot: 19-18
3. Periyot: 23-14
4. Periyot: 24-16